Imatra E-tytöt tiikerisarja/lohko 3
E-tytötJulkaistu: 26.11.2023 15.56

Imatra E-tytöt tiikerisarja/lohko 3

Imatra 26.11.2023 E-tytöt tiikerisarja/lohko 3

Hattivatit aloittivat turnauksen Imatralla Kajoa vastaa 2-0 voitolla. Tytöillä oli hienoa peliä ja loistavaa kannustusta. Simarusinat pelasivat ensimmäisen pelin Artamia vastaan. Ensimmäinen erä meni Artamille Simarusinoiden ollessa täysin unessa. Erätauoll tapahtui herääminen ja Simarusinat veivät seuraavat kaksi erää voittaen pelin 2-1.

Seuraavaksi oli edessä keskinäinen peli, mikä luo aina suurta jännitystä.
Hattivatit aloittivat pelin yhtä hienolla yhteispelillä, mikä heillä oli jo ekassa pelissä, kun taas Simarusinoiden ensimmäinen erä meni murehtiessa epäonnistumisia. Hattivatit veivät oikeutetusti ensimmäisen erän.
Toiseen erään Simarusinat saivat tunteet kasattua ja saivat pelin kulkemaan vieden sen ja kolmannen erän. Peli päättyi siis Simarusinoille 2-1. Taistelu oli kyllä ihan viimeisiin palloihin asti tiukkaa ja tunneskaala oli melkoinen molemmilla joukkueilla. Hienoja hakuja ja pelastuksia nähtiin.

Kolmannet pelit olivat Hattivateilla ja Simarusinoilla Artamia ja Kajoa vastaan. Molemmat joukkueet voittivat pelit 2-0.

Hattivateissa pelasivat tänään Emma, Helmi, Aada, Nora ja Taika.

Simarusinoissa pelasivat Taimi, Lotta, Martta ja Mimosa.

Hattivatit

Simarusinat

Tulokset: https://tulospalvelu.lentopallo.fi/category/TET!vb2023esuomi/group/3/

Seuraavaksi pelataan sijoitusottelut joulukuun puolessa välissä.