Imatra, 8.10. Tiikerisarja, lohko 5
Julkaistu: 27.10.2022 22.23

Imatra, 8.10. Tiikerisarja, lohko 5

D-tyttöjen sarjakausi alkoi Tiikerisarjan turnauksella Imatralla. Joukkue oli sekoitus jo viime kaudella D-tyttöjen sarjaa pelanneita, E-tyttöjen ikäryhmästä nousseita ja olipa mukana yksi ensikertalainenkin. Vielä hieman arasteltiin uusia vieruskavereita, mutta paljon nähtiin myös pitkiä palloralleja, taistelua ja hienoja yksilösuorituksia.

Ensimmäinen ottelu Kimmoa vastaan muodostui todelliseksi jännitysnäytelmäksi. Kaksi tasavahvaa joukkuetta taisteli täydet kolme erää. Pelin loppuhetkillä pallot pomppivat Yrityksen tyttöjen kannalta suotuisasti ja voittopiirissä pyöri seitsemän iloista peluria. Turnauksen kahdessa seuraavassa pelissä tytöt pääsivät jo hieman helpommalla ja voitot kirjattiin 2-0 sekä kotijoukkue Artamia että Ruokolahden Rajun D3 joukkuetta vastaan.

Pitkän päivän päätteeksi kuljettajana toiminut Sami ajoi joukkueen ansaitulle hampurilaisaterialle. Myös kotimatkalle ostetut namit maistuivat iloiselle joukkueelle. Mukana Imatralla olivat Neea, Moona, My, Laura, Cia, Silja ja Tuuli. Turnausvalmentajana toimi Kati

Tulokset; https://lentopallo.torneopal.fi/taso/sarja.php?tur...

Seuran uusimmat