Mäntyharju, pooli 5D2
Julkaistu: 12.03.2023 20.03

Mäntyharju, pooli 5D2

Tänään olimme pelaamassa Mäntyharjussa Kisalan monitoimihallissa koko porukalla. Vastassamme oli kolme suurin piirtein oman tasoista joukkuetta poolista 5D2.

Ensimmäinen pelimme oli KaVea vastaan. Lämmittely oli sujunut hyvin, joten tuntui, että pelikin menisi hyvin. Ja hyvinhän se menikin. Peli lähti heti alusta lähtien hyvin käyntiin ja ensimmäinen erä voitettiinkin 16-25, toinen erä lähti yhtä hyvin käyntiin ja noin puolessa välissä erää peli olikin jo 15-7. Erä loppui lopulta lukemin 13-25. Hieno 2-0 voitto.

Toisessa pelissä vastaan tuli jo ennestään tuttu joukkue Ruokolahden Raju. Ensimmäinen erä alkoi tasaisesti ja 11-10 tilanteeseen asti tultiin suurin piirtein vuoropisteillä, mutta sitten Raju otti hurjan kirin ja yhtäkkiä tilanne olikin 21-13. Erä päättyi meidän 25-16 häviöön. Seuraava erä alkoi yhtä tasaisesti kuin ensimmäinenkin ja eteni ihan loppuun asti hyvin tasaisesti. Erä kuitenkin päättyi meidän voittoon 20-25. Peli meni siis kolmanteen erään. Kolmaskin erä eteni hyvin tasaisesti, mutta lopulta kääntyi meidän 8-15 voittoon.

Viimeisessä pelissä vastaan tuli kotijoukkue MäVi. Ensimmäinen erä alkoi jälleen hyvin tasaisesti, ja pisteet menivät kutakuinkin vuorotellen aina tilanteeseen 15-16 asti. Sitten meillä puolestaan alkoi kirivaihe. Erä päättyi 19-25 meidän voittoon. Toinen erä alkoi myös lupaavasti, mutta vastustaja oli toisessa erässä parempi, erä päättyi lukemiin 25-16. Tämä tarkoitti siis sitä, että jälleen mentiin kolmanteen erään. Sekin alkoi hyvin, mutta valitettavasti päättyi meidän 15-10 häviöön.

Jutun kirjoitti kotimatkalla joukkueen pelaaja Neea

Tulokset; https://lentopallo.torneopal.fi/taso/sarja.php?tur...

Seuran uusimmat