27.1.2024, pooli 5D2, Helsinki
A-tytötJulkaistu: 28.01.2024 21.45

27.1.2024, pooli 5D2, Helsinki

A-tytöt Helsingissä 27.1.

A-tytöt pelasivat Pasilassa lauantaina kovatasoisen turnauksen, josta kaikki kolme vastusta olivat jo ennestään tuttuja. Ensimmäisenä vastaan asettui Joen Juju Joensuusta. Kausala sai heti pelistä kiinni ja Juju kaatui tiukasti 2-0.

Seuraava peli oli Someron Palloa vastaan, jossa vastustaja oli valitettavasti parempi kovalla syöttöpelillään. Peli päättyi 2-0 Somerolle.

Kolmas ja päivän viimeinen peli oli Puma A2- joukkuetta vastaan, jossa ensimmäinen erä ei lähtenyt rullaamaan. Tämän seurauksena ensimmäinen erä päättyi lukemiin 8-25 Pumalle. Toinen erä lähti alusta alkaen paremmin liikkeelle ja yritystä oli kunnolla mukana jokaisessa pallossa. Erä oli tiukka, mutta päättyi lopulta Yrityksen häviöön pistein 21-25.

Valitettavasti tulokset eivät riittäneet tällä kertaa välieräpaikkaan. Kuitenkaan pelit eivät ole tältä kaudelta vielä pelattu, vaan seuraavaksi katseet suuntaavat helmikuun peleihin.

Joukkueen MVP:ksi taistel Helsingin turnauksessa kovasti ahertanut Ansa Liikkanen.

Joukkueessa pelasivat: Aada Romppainen, Silmu Cihangir, Hilla Martikainen ”C”, Sabina Forsström, Krista Kantola, Peppimari Nurmi, Matilda Linnala, Ansa Liikkanen ”A, Viivi Ojala, Kerttu Niemi, Oona Jalkanen, Peppi Peltola ja Enni Sauvala.